Expunerea mesajului publicitar se face 24h din 24 (in cazul panourilor publicitare cu iluminare), pentru absolut toate masinile aflate in trafic prin zona respectiva. Panourile bine amplasate, in locuri fara concurenta vizuala sunt practic imposibil de evitat. Aici apare un avantaj specific in comparatie cu alte medii. Pot fi atinse in acest fel persoane ocupate, active care probabil nu petrec mult timp in fata televizorului sau care folosesc optiunea filmelor deja inregistrate in mediabox.
Un panou publicitar bine plasat si cu un mesaj clar va fi sigur observat. In comparatie cu alte medii de comunicare, panourile publicitare plasate in campul vizual al soferilor nu pot fi evitate.
Ca exemplu, campaniile derulate pe drumurile nationale au un public deja sortat. Conducatorii auto din Romania au varsta de peste 18 ani. Majoritatea soferilor activi se afla in acest interval: 18 - 60 de ani. Odata cu varsta, detinatorii de permis auto devin utilizatori ocazionali ai masinii, mai ales in cazul vehiculelor care circula pe drumurile nationale, in afara oraselor.
Costuri excelente mai ales in cazul campaniilor derulate pe perioade lungi. In situatia in care un advertiser doreste sa ramana "pe retina" unui numar mare de persoane, panourile stradale pot avea o contributie decisiva. Un panou care asigura un trafic mediu de 30.000 de persoane / zi si care are un cost de 600 EUR / luna (ca exemplu) obtine costuri in jur de 0.6 - 0.7 EUR pentru fiecare 1000 de vizualizari (CPM).
Amplasarea unui panou publicitar in proximitatea unui magazin poate fi un avantaj cert. Chiar si astazi, cand sistemele de navigatie sunt la indemana oricui, semnalizarea unei benzinarii presupune cel putin un semn publicitar de tip totem. Un pachet de panouri publicitare aflate in drumul spre litoral este un canal foarte eficient pentru a comunica produse specifice sezonului estival.
Exista medii in care practic orice companie isi permite o campanie de promovare, chiar daca ajunge sa fie foarte scurta sau cu impact mai mic. Pe internet oricine poate avea o campanie mai mult sau mai putin vizibila. Cu un buget mic se pot asambla chiar si campanii la ore mai putin solicitate ale unui post de radio. Aparitiile pe panourile publicitare formate mari presupun insa o investitie initiala care diferentiaza companiile. Acest aspect reuseste sa ofere campaniilor outdoor o imagine mai puternica care depinde insa decisiv de locatie si grafica utilizata.